Yrityslaina Front.fi verkkopalvelussa | Front Kasvurahoitus

Yrityslaina nyt myös Frontin verkkopalvelussa

Kaikki artikkelit

1.11.2019 yrityslaina yritysrahoitus front front yritysrahoitus

Front Kasvurahoituksen verkkopalvelu palvelee rahoitusta hakevia yrityksiä nyt myös Frontin uudistuneella sivustolla osoitteessa www.front.fi/yritysrahoitus/ Uudistunut verkkopalvelu yhdistää sijoittajat ja rahoitusta hakevat yritykset ja tarjoaa matalan kynnyksen lainatarjouksen pyytämiseksi. Lainapäätös syntyy arkisin alle tunnissa ja päätöksessä yhdistyy rekistereistä saatava tieto, koneoppimiseen perustuvan riskianalyysijärjestelmä ja ammattimainen yritysanalyysi.

Front Kasvurahoituksen verkkopalvelu palvelee rahoitusta hakevia yrityksiä nyt myös Frontin uudistuneella sivustolla. Uudistunut verkkopalvelumme yhdistää sijoittajat ja rahoitusta hakevat yritykset aiempaa helpommin ja tarjoaa matalan kynnyksen lainatarjouksen pyytämiseksi. Lainapäätös syntyy arkisin alle tunnissa ja päätöksessä yhdistyy yrityksestä saatava teto, koneoppimiseen perustuvan riskianalyysijärjestelmän hyödyntäminen ja ammattimainen yritysanalyysi.

Front Finacen tytäryhtiö Vertaislaina Oy käynnisti verkkopohjaisen Front Kasvurahoitus -palvelun vuoden 2018 lopussa ja toimintaa on kasvatettu hallitusti vuoden 2019 aikana. Kehitys jatkuu vuoden 2019 lopussa uusien yritysrahoitustuotteiden myötä ja Front Yritysrahoituksen asiakashankinnassa tulemme hyödyntämään yhteisiä markkinointitoimia sekä Front Finacen suurempien ja moninaisten rahoituskokonaisuuksien että verkkopohjaisen pienyritysrahoituksen osalta.

Yritysrahoituksen palveluihin ja yrityslainaan voi tutustua verkko-osoitteessa www.front.fi/yritysrahoitus/.