Asiakastarina: Viinit ja muut marjatuotteet Lapin makoisista marjoista - Ranua-Revontuli Oy | Front Kasvurahoitus
Takaisin listaukseen

16.12.2019 | Front Kasvurahoituksella on ollut ilo olla vauhdittamassa menestyksekkään Ranua-Revontuli Oy:n liiketoimintaa. Perheomisteinen Ranua-Revontuli Oy on valmistanut taidolla ja suurella sydämellä viinejä ja herkkuja jo yli 20 vuoden ajan Lapin puhtaiden metsien marjoista.

Taidolla ja suurella sydämellä

Perheomisteinen Ranua-Revontuli Oy on valmistanut taidolla ja suurella sydämellä viinejä ja herkkuja jo yli 20 vuoden ajan Lapin puhtaiden metsien marjoista - ilman väri- ja aromiaineita.

Yksi maailman pohjoisimmista viinitiloista

Paikallisten poimijoiden ja eränkävijöiden keräämistä marjoista valmistetut marjaviinit, liköörit ja alkoholittomat juomat valmistetaan yhdessä maailman pohjoisimmista viinitiloista. Viinit nimittäin valmistuvat Ranuan Eläinpuiston pihapiirissä Murr Murr -kivilinnassa, joka sijaitsee ainoastaan 80 km päässä Napapiiriltä.

Viinitilan yhteydessä on myös myymälä, jossa maistuvien juomien lisäksi on tarjolla raikkaita hyytelöitä ja marjakastikkeita.

Ranua-Revontuli Oy:n palkintojakin voittaneita tuotteita löytyy tehtaanmyymälän lisäksi myös Alkosta.

Kaikki blogit ja uutiset...